New golden rose!



Γεια σε όλους και όλες! Τι κάνετε?? Πως ήταν το Πάσχα σας?? Να σας πω και από εδώ Χρόνια Πολλά με υγεία πάνω από όλα, ελπίζω να περάσατε, όμορφα να σμίξατε με τις οικογένειές σας και να γεμίσατε νέες αναμνήσεις! Και ενώ εγώ μπορεί να ήμουν ακόμα στο χωριό, εκμεταλλεύτηκα την ησυχία που μου προσφέρει για να κάνουμε ένα ακόμα review στα αγαπημένα μου golden rose! Σας είχα ρωτήσει στο instagram αν θα σας ενδιέφερε να δούμε τα swatches από τη νέα σειρά υγρών κραγιόν της εταιρίας και να κάνουμε αναλυτικό post, η απάντηση ήταν ξεκάθαρα ΝΑΙ οπότε σήμερα θα ασχοληθούμε με αυτά! Στο παρελθόν είχα κάνει αναλυτικό post με τα κραγιόν της golden rose (μπορείτε να το δείτε εδώ) και είχα μείνει ενθουσιασμένη, ισχύει το ίδιο και για τη νέα σειρά?? Πάμε να δούμε!

Μόλις είδα πως η golden rose λάνσαρε νέα κραγιόν μπήκα σε δίλημμα, να περιμένω να έρθουν στο κατάστημα της περιοχής μου (γιατί ήταν δεδομένο πως θα τα έπαιρνα) ή να τα παραγγείλω online να κάνω και review σαν beauty blogger που δηλώνω?? Όπως καταλαβαίνετε ένα ξέφρενο Σαββατόβραδο που ήμουν σπίτι έγινε η αγορά, αφού δεν βγήκα για ποτάκι ας τσιμπήσω νέο κραγιονάκι! 
Η αλήθεια είναι πως από την εμφάνιση τους και μόνο σε δελεάζουν! Ροζ-χρυσό καπάκι με ματ γυάλινη συσκευασία, νέες αποχρώσεις δεν γίνεται να μην σου κινήσουν το ενδιαφέρον. Όμως τι μας ενδιαφέρει περισσότερο η συσκευασία ή το περιεχόμενο?? Η νέα σύνθεση των κραγιόν υπόσχεται ανάλαφρη αίσθηση, κρεμώδη υφή, ματ αποτέλεσμα, ομοιόμορφο άπλωμα, πλήρη κάλυψη και διάρκεια 8 ωρών. Στην ουσία είναι πιο ενυδατικά υγρά κραγιόν με ματ αποτέλεσμα που δεν ξηραίνουν τα χείλη και έχουν μεγάλη διάρκεια. Κοιτάξτε όμως τι γίνεται τώρα...ναι είναι πιο ενυδατικά, ναι έχουν πλήρη χρωματική κάλυψη, ναι μυρίζουν υπέροχα, ναι έχουν ωραία εφαρμογή με το απλικατέρ που διαθέτουν ΑΛΛΑ έχουμε ένα σημαντικό θεματάκι!! Δεν είναι ματ και δεν μένουν 8 ώρες σε καμία περίπτωση (ίσως αν μένεις με το στόμα ακίνητο και τα χείλη ενωμένα...)!!! Γιατί??? Golden rose αλήθεια με στεναχώρησες...περίμενα καλύτερα πράγματα από εσένα!! Θα μου πεις, κοπέλα μου πως κάνεις έτσι για κραγιόν μιλάς αλλά δεν είμαι τρελή απλά έχω μια μικρή αδυναμία όπως θα έχετε καταλάβει!! Δυστυχώς δεν μου πολύ άρεσαν. Ενώ τα νέα χρώματα είναι απίστευτα και η σύνθεση όντως ανάλαφρη δεν στεγνώνουν πότε και δεν μένουν στη θέση τους σε καμία περίπτωση για ώρα. Για μια απλή βολτούλα και να γυρίσετε σπίτι είναι μια χαρά αλλά αν λείπετε όλη μέρα από το σπίτι ή για βραδινή έξοδο σίγουρα όχι. 
Οι αποχρώσεις από το επίσημο site για να γνωρίζετε έχουν μεγάλη απόκλιση, φαίνονται πιο σκούρα στο χρωματολόγιο από ότι είναι στην πραγματικότητα αν σκοπεύετε να παραγγείλετε. 

Οι αριθμοί που διάλεξα είναι οι εξής: 102,104 και 111





Αν σας άρεσε το post μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα social media για να βλέπετε ότι νέο ανεβαίνει!

    Μάρα <3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου