Foundation Time!



Foundation! Η βάση μας είναι η αρχή για το μακιγιάζ μας. Όλες χρησιμοποιούμε και όλες ψάχνουμε αυτό που μας ταιριάζει, εφαρμόζει και διαρκεί καλύτερα στο δέρμα μας. Σίγουρα έχουμε δοκιμάσει παααρα πολλά κατά καιρούς και συνεχώς τα αλλάζουμε αναζητώντας το ιδανικό. Γενικά έχω δοκιμάσει και drugstore και high-end foundation που κοστίζουν από 9 μέχρι 30 ευρώ (δεν πήγα παραπάνω!). Αυτή την περίοδο έχω 5 τελείως διαφορετικά στην κατοχή μου, κάποια είναι μισοτελειωμένα, κάποια σχεδόν καινούρια και κάποια εκτός εποχής! Για να τα δούμε!


Ας ξεκινήσουμε με το λιγότερο αγαπημένο που είναι από την Max Factor. Είναι το Max Factor lasting performance δεν ανήκει στην κατηγορία των ματ make-up οπότε μην περιμένετε πουδρένια όψη, για εμένα που έχω λιπαρό δέρμα δεν έκανε σίγουρα. Η κάλυψη του είναι ελαφριά προς μέτρια άρα αν έχετε κάποια σημαδάκια στο πρόσωπο ή κοκκινίλες δεν σας καλύπτει και θα χρειαστείτε 2η στρώση αλλά νομίζω πως είναι υπερβολικό για το καθημερινό σας μακιγιάζ. Προσωπικά δεν θα το ξανά έπαιρνα αλλά αν έχεις καθαρό πρόσωπο χωρίς δυσχρωμίες και θες ένα ελαφρύ και φυσικό αποτέλεσμα είναι μια πολύ καλή και οικονομική επιλογή. 


Το βλέπετε λίγο σκούρο?? Μπορεί να είναι και το πιο σκούρο της σειράς του! Όχι δεν είμαι ΤΟΣΟ μαύρη το καλοκαίρι αν και πλησιάζω αρκετά(!) απλά στο καρναβάλι είχα ντυθεί μαυρούλα και το χρησιμοποίησα για αυτό το λόγο! Ψάχνοντας στο internet δεν το βρήκα κάπου δεν ξέρω αν έχει αποσυρθεί ή όχι πάντως για το χρώμα του και τις 2 φορές που το χρησιμοποίησα έμεινα ευχαριστημένη! Είναι το Maybelline instant age rewind, η κάλυψη του πολύ κάλη με διάρκεια, μια πουδρίτσα την χρειαζόμουν από πάνω για θέμα γυαλάδας αλλά μετά τη χρήση του σαν να έβλεπα το δέρμα πιο τσιτωμένο! Αρκετά καλό, θα το δοκίμαζα και στην σωστή απόχρωση μου (αν υπάρχει ακόμα).


Και προχωράμε σε ένα old time classic για εμένα τo seventeen matt plus liquid foundation όπου αν δεν ξέρω πιο να δοκιμάσω θα επιστρέψω σε αυτό. Για κάποιο λόγο μου κάθεται πολύ σωστά, έχει πολύ καλή κάλυψη, διάρκεια, δεν φαίνεται βαρύ και δίνει φρεσκάδα. Δεν ξέρω πως γίνονται όλα αυτά μαζί! Το έχω δοκιμάσει και καλοκαίρι και χειμώνα και είμαι ευχαριστημένη όλο το χρόνο!


Επόμενο είναι από την σειρά της Sephora 10HR wear perfection foundation και ήταν έκπληξη μπορώ να πω! Η αγορά του έγινε κάτω από "ιδιαίτερες" συνθήκες καθώς ήμουν στην Ιταλία και ξέμεινα από make-up. 'Ηταν 1η-2η μέρα και δεν είχα ανακαλύψει ακόμα την KIKO milani που ενθουσιάστηκα και σκέφτηκα να πάρω  κάποιας οικονομικής εταιρίας που γνωρίζω. Έχει πολύ ωραία υφή, αφήνει βελούδινο αποτέλεσμα καθώς είναι oil free αλλά δεν φαίνεται "στεγνό" είναι πολύ φυσικό το αποτέλεσμα. Φυσικά είναι αρκετά καλυπτικό χωρίς να φαίνεται παστωμένο το πρόσωπο. Πολύ καλή αγορά αν σκεφτείς ότι δεν είχα ιδέα τι έπαιρνα! 


Τελευταίο στη συλλογή μου είναι το Infallible 24H-matte από την L'oreal. Στο youtube και στα beauty blogs έχει γίνει ένας μικρός ντόρος για το συγκεκριμένο foundation καθώς υπόσχεται ματ αποτέλεσμα, μακρά διάρκεια, ποιότητα high-end προϊόντων και σε οικονομική τιμή. Αν αξίζει ο ντόρος? Θεωρώ πως ναι. Αυτά που υπόσχεται τα πραγματοποιεί! Αφήνει πουδρένιο αποτέλεσμα, έχει όντως διάρκεια και αν το δέρμα σου δεν είναι πολύ λιπαρό δεν χρειάζεσαι ούτε πούδρα. Αν το έχετε δει και αλλού και σκοπεύετε να το αγοράσετε να θυμηθείτε να το ανακινήσετε καλά πριν την εφαρμογή του, το λέει πίσω στη συσκευασία αλλά και εγώ αν δεν το είχα δει σε κάποιο video δεν θα το πρόσεχα...Το μοναδικό που δεν μου άρεσε είναι πως πλέον δεν χρησιμοποιώ το σφουγγαρακι μου για την εφαρμογή καθώς από την πρώτη χρήση μου φάνηκε πως η σύσταση του επειδή είναι ματ απορροφάται πιο γρήγορα στο σφουγγαράκι παρά στο πρόσωπο και γενικά με το χέρι απλώνεται καλύτερα. Προσωπικά δεν με βολεύουν τα πινέλα για το άπλωμα συνεπώς χρησιμοποιώ χεράκια!

Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά ή έχετε να μου προτείνετε κάποιο που θεωρείτε αξιόλογο? θα ήθελα να το δω στα σχόλια σας! Αν σας άρεσε το post μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα social media και να πατήσετε "παρακολούθηση". Τα λέμε στο επόμενο post! Φιλιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου