Suncare!


Το καλοκαίρι πλησιάζει και μαζί με τα μαγιό και τις σαγιονάρες πρέπει να βγάλουμε στην άκρη και τα αντηλιακά μας! Το πιο σημαντικό κομμάτι για την προστασία μας που δεν πρέπει να παραμελούμε. Και το πρόσωπο και το σώμα πρέπει να τα φροντίζουμε καθώς ο ήλιος είναι πολύ επικίνδυνος για το δέρμα. Έχω δοκιμάσει αρκετά και σε αυτό το post θα αναφερθώ πιο συγκεκριμένα στα αντηλιακά της Frezyderm και της Luxurious. Η Frezyderm είναι μια πασίγνωστη εταιρία στον τομέα των καλλυντικών τόσο για τις κρέμες της όσο και για τα αντηλιακά της. Η Luxurious είναι μια εταιρία που την έμαθα πέρυσι και για να την γνωρίσω καλύτερα δοκίμασα τα προϊόντα της για πρόσωπο και σώμα μένοντας ικανοποιημένη. Ας ξεκινήσουμε με την Frezyderm!





Για το πρόσωπο έχω δοκιμάσει το Frezyderm Sun Screen Color Velvet Face Cream SPF50+ με χρώμα το οποίο μπορώ να πω πως είναι πάρα πολύ καλό! Είναι αρκετά καλυπτικό, αφήνει ματ αποτέλεσμα, προσφέρει υψηλή προστασία, είναι ανθεκτικό στο νερό, δεν αφήνει λιπαρή υφή και δεν έχει parabens, να τα θυμόμαστε αυτά! Είναι εύκολο στη χρήση του χωρίς να αφήνει κατάλοιπα με βελούδινο τελείωμα. Το ίδιο εύκολο στη χρήση του είναι και το Frezyderm Sun Screen Velvet Face Cream SPF50+ απλά είναι χωρίς χρώμα. Είναι διάφανο αφήνει και αυτό βελούδινη υφή και η προστασία του είναι το ίδιο αποτελεσματική. Υπάρχει το ίδιο με δείκτη προστασίας SPF30 δεν το έχω δοκιμάσει αλλά φαντάζομαι θα είναι το ίδιο αποτελεσματικό. Για το σώμα έχω δοκιμάσει δύο αλλά δεν τα έχω αυτή τη στιγμή στην κατοχή μου. Το ένα είναι το Frezyderm Sea Side Mist SPF50+ όπου ήταν το πιο εύχρηστο αντηλιακό που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ όσο αφορά τη συσκευασία του λόγω της αντλίας του, πολύ προστατευτικό αλλά δεν μου άρεσε καθόλου η μυρωδιά του...Το δεύτερο είναι το Frezyderm Sun Screen Invisible Spray SPF50+ εξίσου πολύ προστατευτικό, διάφανο, εύκολο στο άπλωμα αλλά σε αυτό δεν μου άρεσε που άφηνε κιτρινίλες σε ρούχα-νύχια και μετά τη χρήση του ένιωθα πως έπρεπε να πλύνω τα χέρια μου γιατί κόλαγαν λίγο. Οι φωτογραφίες παρακάτω είναι με τη σειρά που έχω αναφέρει τα δύο τελευταία.



Ας μιλήσουμε για την Luxurious! Μου άρεσε αρκετά σαν εταιρία, έχω δοκιμάσει ένα αντηλιακό σώματος και 3 προσώπου. Για το σώμα το Luxurious Sun Care Body Cream SPF50 αρκετά προστατευτικό, άοσμο, εύκολο στη χρήση του, με υαλουρονικό οξύ, ενυδατώνει την επιδερμίδα και αυτό χωρίς parabens! Μου άρεσε πάρα πολύ αν είχε και κάποια ωραία μυρωδιά θα ήταν τέλειο! Βέβαια από το να μύριζε άσχημα καλύτερα που δεν μυρίζει καθόλου! Ωραία συσκευασία so Luxurious!



Για το πρόσωπο τα δύο είναι ακριβώς το ίδιο με μόνη διαφορά στον χρωματικό τόνο, αναφέρομαι στα Luxurious Sun Care Silk Cover. Το ένα είναι στην χρωματική απόχρωση natural beige και το άλλο bronze beige. Έχουν SPF50, είναι αδιάβροχα, έχουν ήπια κάλυψη και ματ αποτέλεσμα. Από την ονομασία τους καταλαβαίνετε πως το ένα είναι πιο σκούρο και το άλλο πιο ανοιχτό, ανάλογο το χρώμα του δέρματος σας διαλέγετε αυτό που σας ταιριάζει ή αν μαυρίζετε πολύ χρησιμοποιείτε το ένα στην αρχή του καλοκαιριού και το άλλο αργότερα. Το τελευταίο από την σειρά Luxurious είναι το Luxurious Sun Care Face Cream SPF50. Έχει τα ίδια χαρακτηριστικά με τα προηγούμενα απλά είναι χωρίς χρώμα. Ίδια υφή, ίδια ευκολία στη χρήση και ίδια προστασία! Αρκετά καλά αντηλιακά, αν σας ενδιαφέρει η κάλυψη θα πρέπει να προσθέσετε λίγο από το make-up σας γιατί δεν επαρκεί αν σκοπεύετε να βάλετε μόνο αυτό και θέλετε κάλυψη.


Να πούμε ότι όλα είναι χωρίς parabens, αν σας ενδιαφέρει και τα προσέχετε στις συσκευασίες ή ρωτάτε. Ελπίζω να σας άρεσαν οι προτάσεις μου και αν έχετε να μου προτείνετε τα δικά σας αντηλιακά θα χαρώ να τα δω στα σχόλια! Αν σας άρεσε το post μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα social media και να πατήσετε "παρακολούθηση". Τα λέμε στο επόμενο post! Φιλιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου