Daily booster!

Γεια σε όλους και όλες! Τι κάνετε?? Σήμερα επιτέλους θα συζητήσουμε για ένα  νέο προϊόν που έχω εντάξει στη ρουτίνα περιποίησης μου και ανυπομονούσα να το μοιραστώ μαζί σας! Κλείνοντας τα 28 θεώρησα πως έχει έρθει η ώρα για μια ανανέωση που θα βοηθήσει το δέρμα μου όχι μόνο να δείχνει αλλά να είναι όντως ενυδατωμένο και λαμπερό. Η επιλογή δεν έγινε τυχαία και για αυτόν ακριβώς το λόγο ήθελα να σας μιλήσω για αυτό! Είχα κάνει μέσα στο χειμώνα μια παραγγελία από το online φαρμακείο o farmakopoios mou και είχα την επιλογή να διαλέξω ανάμεσα σε κάποια δείγματα. Επέλεξα από vichy το mineral 89 καθώς το είχα δει την προηγούμενη άνοιξη στο νέο λανσάρισμα της εταιρίας και μου είχε κεντρίσει το ενδιαφέρον. Η αλήθεια είναι πως άργησα να το δοκιμάσω από τη στιγμή που μου ήρθε και περίμενε υπομονετικά στο ράφι του μπάνιου για να το γνωρίσω! Μια ωραία Κυριακή λοιπόν αφού έχω ξεκινήσει να κάνω το "κυριακάτικο pampering" δοκιμάζω το δείγμα της vichy και πραγματικά δεν πίστευα αυτή την αίσθηση που μου πρόσφερε! Είμαι σίγουρη πως κάποια στιγμή, κάπου θα έχεις ακούσει ή διαβάσει την έκφραση "ξεδίψασε το δέρμα μου!". Αυτό ακριβώς! Πάντα σκεφτόμουν μα τι υπερβολές είναι αυτές και τι άλλο θα σκεφτούν για να προωθήσουν προϊόντα...κι όμως φίλε και φίλη μου it's true!

Δεν θα επεκταθώ πολύ στα συστατικά του mineral 89 καθώς στο επίσημο site της vichy και σε όλα τα online φαρμακείο θα βρείτε την ίδια ακριβώς περιγραφή. Θα εστιάσω σε λίγα και βασικά! Από την ονομασία του καταλαβαίνεις πως έχει full συγκέντρωση μεταλλικού νερού σε ποσοστό 89% και με το συνδυασμό από υαλουρονικό οξύ (φυσικής προελεύσεως) αντιλαμβάνεσαι πως είναι super ενυδατικό. Ενισχύει την επιδερμίδα απέναντι στους καθημερινούς ρύπους δημιουργώντας μια ασπίδα προστασίας. 

-Κάνει για την δική μου επιδερμίδα?
Ενδείκνυται για όλους τους τύπους δέρματος!

-Κάθε πότε πρέπει να το χρησιμοποιώ?
Κάθε πρωί αφού καθαρίσεις το πρόσωπό σου και πρίν την ενυδατική!

-Δεν θα βαρύνει την επιδερμίδα μου?
Η υφή του είναι λεπτόρρευστη, απορροφάται άμεσα από το δέρμα και τη νιώθεις ανάλαφρη!

-Τι αποτελέσματα θα δω?
Πρώτα από όλα είναι αυτά τα οποία ΔΕΝ βλέπεις αλλά το δέρμα σου θα σε ευχαριστεί καθημερινά για αυτό! Προσφέρει βαθιά ενυδάτωση, λάμψη και φρεσκάδα στο δέρμα. Αν και δεν το χρησιμοποιώ σε βάθος χρόνου αλλά τον τελευταίο μήνα νιώθω πως η επιδερμίδα μου είναι πιο ελαστική από ότι πριν. Ενώ έχω πολύ λιπαρό δέρμα δεν μου έχει δημιουργήσει εκρήξεις λιπαρότητας ,κάτι το οποίο φοβόμουν, γιατί πόσο εύκολο είναι να λειτουργεί σωστά ένα προϊόν που απευθύνεται σε όλους τους τύπους δέρματος?

-Ακούγεται πολύ καλό αλλά μήπως είναι ακριβό?
Αυτό είναι υποκειμενικό! Για εσένα τα χρήματα του μπορεί να είναι αρκετά ή λίγα, ανάλογα με το τι θες να προσφέρεις στο δέρμα σου και πόσο καλά θέλεις να το φροντίσεις! Εγώ θα σου πω ψάξε πριν αγοράσεις! Θα το βρεις από το φαρμακείο της γειτονιάς σου μέχρι το τελευταίο online φαρμακείο. Η έκπτωση που έχει ο καθένας διαφέρει, άλλος θα έχει την αρχική τιμή, άλλος -20%,-30%....Ψάξε πρώτα! Π.χ. η αρχική του τιμή είναι 22.5€ και ανάλογα την έκπτωση που έχει ο καθένας μειώνεται. Εγώ το προμηθεύτηκα από το online φαρμακείο o farmakopoios mou που ανέφερα στην αρχή καθώς είχα μείνει απόλυτα ευχαριστημένη και έχει κάθε φορά πολύ καλές εκπτώσεις! Μπορείτε να ρίξετε μια ματιά και εσείς στο site για να κάνετε τις αγορές σας εύκολα και να ξέρετε πως θα έχετε από τις χαμηλότερες τιμές! Για δική σας ευκολία μπορείτε να βρείτε το mineral 89 εδώ

Και κάτι τελευταίο...το μακιγιάζ πλέον στρώνει υπέροχα!

Ελπίζω να σας άρεσε η καινούρια μου αγάπη και να βοήθησα όσες σκεφτόντουσαν την αγορά αυτή!
Αν το έχετε δοκιμάσει και εσείς αφήστε μου ένα σχόλιο με την δική σας άποψη! Μην ξεχάσατε να με ακολουθήσετε στα social media για να βλέπετε ότι νέο ανεβαίνει!


                                                              Μάρα <3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου