Easy spring outfits!



Γεια σε όλους και όλες!! Πως είστε?? Μπορεί να έλειπα αρκετές μέρες αλλά δεν σας έχω αφήσει χωρίς νέο post! Η άνοιξη έχει μπει για τα καλά και δεν ξέρω για εσάς εγώ πάντως ψάχνω τι να φορέσω με την αλλαγή της εποχής. Βρήκα αρκετές ιδέες που μου άρεσαν και σκέφτηκα να τα μοιραστώ μαζί σας μήπως φανούν σε κάποιες από εσάς χρήσιμα. Πάνω κάτω και φέτος την άνοιξη τα ίδια θα δούμε με τα ανοιχτόχρωμα να κάνουν την εμφάνιση τους, τα παστέλ χρώματα να μας φωτίζουν και τα floral να μας φτιάχνουν τη διάθεση!

1. Ρίγες
Με το που μπαίνει η άνοιξη το πρώτο ρούχο που έρχεται στο προσκήνιο είναι η γνωστή μας μαρινιέρα! Συνδυάζεται εύκολα, ταιριάζει με όλα είτε επιλέξεις T-shirt είτε πιο μακρυά μπλούζα.




2. Denim φόρεμα.
Αν δεν ξέρεις τι να βάλεις και ο χρόνος σου είναι περιορισμένος μην αγχώνεσαι! Η εύκολη λύση ως γνωστόν είναι τα φορεματάκια και πόσο μάλλον τα denim που δεν χρειάζονται ιδιαίτερη μαεστρία για να τα συνδυάσεις. Σκέτο ή με μια καφέ λεπτή ζωνούλα κάτω από το στήθος, με άσπρα σνίκερ τύπου all-star και είσαι έτοιμη! Οι τζιν φούστες επίσης είναι μια εύκολη λύση που συνδυάζονται με οποιοδήποτε απλό ή εμπριμέ τοπ.




3. Floral.
Τι πιο χαρούμενο από το να φοράς πολύχρωμα λουλούδια στα ρούχα σου! Αμέσως σου φτιάχνουν τη διάθεση και τη μέρα! Εγώ προσωπικά τα λατρεύω, μου αρέσει να φοράω φορεματάκια, φουστίτσες, μέχρι και floral παπούτσια!






4. Παστέλ.
Τα παστέλ χρώματα είναι must για την άνοιξη στα ρούχα, τα αξεσουάρ ακόμα και στα νύχια! Τόλμησε να τα φορέσεις και δεν θα απογοητευτείς! Μην ξεχνάμε όμως και το λευκό χρώμα που όπως και να το συνδυάσεις θα είσαι πάντα κομψή!




Αυτές ήταν οι δικές μου προτάσεις για την άνοιξη που με βολεύουν για κάθε μέρα! Ελπίζω να τα βρήκατε χρήσιμα και να πήρατε ιδέες για να συνδυάσετε τα ρούχα σας!


Αν σας άρεσε το post μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα social media για να βλέπετε ότι νέο ανεβαίνει!

    Μάρα <3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου