Black Soap!

Γεια σας κορίτσια μου! Τι κάνετε?? Είδα ένα μικρό ενθουσιασμό με το διαγωνισμό που τρέχει και πραγματικά με κάνετε χαρούμενη με τη συμμετοχή σας! Σκέφτηκα λοιπόν να κάνουμε ένα review για το γνωστό μαύρο σαπούνι καθαρισμού που είναι και αυτό από την Natura Siberica! Έχω ακούσει και θετικά αλλά και αρνητικά σχόλια για το συγκεκριμένο σαπούνι. Παρόλα αυτά το πήρα να το δοκιμάσω γιατί η κάθε επιδερμίδα είναι διαφορετική και κάτι που για μένα είναι καλό σε κάποιον άλλον μπορεί να μην ταιριάζει και φυσικά το αντίθετο. Αλλά ας τα πάρουμε από την αρχή!

Η Natura Siberica είναι μια εταιρία που τα προϊόντα της είναι 95% φυτικά, δεν περιέχουν parabens, έχει κάποια προϊόντα που είναι best seller στην αγορά (όπως το συγκεκριμένο σαπούνι) και έχει 4 πιστοποιήσεις οι οποίες κοστίζουν πολύ ακριβά για να τις πάρει κάποιο brand. Και με όλα αυτά που διαβάζεις φίλη μου θα σκέφτεσαι ότι σίγουρα τα προϊόντα της θα είναι πανάκριβα. Κι όμως όχι! Η εταιρία προσπαθεί να έχει χαμηλές τιμές και να διαθέτει τα προϊόντα της με έκπτωση στα σημεία πώλησης και στο επίσημο site της. Αυτό την έχει κάνει μια αγαπητή εταιρία για το κοινό της καθώς μπορεί να πάρει ότι θέλει χωρίς να ξοδέψει μια περιουσία και να έχει αξιόλογα προϊόντα. Για το συγκεκριμένο σαπούνι είχα ακούσει ότι δεν έκανε απολύτως τίποτα, ότι ήταν φανταστικό, ότι ήταν αποτελεσματικό, ότι προκάλεσε ερεθισμό, πως δεν άξιζε να δώσει κάποιος τα χρήματα του σε αυτό, πως άξιζε να επενδύσεις σε αυτό....ππφφφφ....διχασμός! Ο καθένας λέει την άποψη του, σε κάποιους δουλεύει και σε κάποιους άλλους όχι, μπορεί να είναι και ο τρόπος που το χρησιμοποιεί ο καθένας ίσως να μην ταιριάζει στον τύπο δέρματος του. Αποφάσισα λοιπόν να το δοκιμάσω και να έχω την δική μου γνώμη για το συγκεκριμένο σαπούνι αφού μου είχε κεντρίσει τόσο το ενδιαφέρον.

Το μαύρο αυτό σαπούνι έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες, χαρίζει βαθύ καθαρισμό στην επιδερμίδα και το χρώμα του οφείλεται στον ενεργό ξυλάνθρακα που περιέχει. Σαν βασικό συστατικό ο ξυλάνθρακας απορροφά τους ρύπους από το δέρμα σε βάθος και σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα συστατικά του τονώνει και ενυδατώνει την επιδερμίδα. Είναι κατάλληλο για όλες τις ηλικίες και για όλους τους τύπους δέρματος ανάλογα με την χρήση που γίνεται. Να μην ξεχάσω να αναφέρω για την μυρωδιά! Έχει έντονη μυρωδιά πικραμύγδαλου και για όσες τις ενοχλούν τα έντονα αρώματα καλό θα ήταν να το μυρίσουν πρώτα, εμένα πάλι μου αρέσει πολύ!


-Χρήση-
Μέσα στη συσκευασία θα βρείτε το βαζάκι με το σαπούνι (120ml) και ένα μαύρο σφουγγαράκι. Βρέχετε το σφουγγαρακι, παίρνετε το προϊόν από τη συσκευασία και το απλώνετε ομοιόμορφα στο πρόσωπο σας αποφεύγοντας την περιοχή των ματιών και των χειλιών. Ανάλογα τον τύπο δέρματος σας τόσο χρόνο το αφήνετε να δράσει. 
:: Λιπαρά και κανονικά δέρματα αφήνετε για 5 λεπτά.
:: Ευαίσθητα και ξηρά δέρματα αφαιρείτε το προϊόν αμέσως μετά την τοποθέτηση.
Εγώ πχ που είμαι λιπαρή αφού περάσουν 5 λεπτά αφαιρώ το προϊόν με το σφουγγαράκι και τρίβω απαλά ταυτόχρονα. Ξεπλένω πολύ καλά με νερό το πρόσωπο μου και αμέσως μετά βάζω την ενυδατική μου. Δεν ξεχνάμε να ξεπλύνουμε πολύ καλά και το σφουγγαράκι, να το στραγγίξουμε και να το αποθηκεύσουμε σε ανοιχτό μέρος για να μην μαζέψει μικρόβια. Όταν θα έρθει η ώρα να χρησιμοποιήσετε ξανά το σφουγγαράκι θα είναι πολύ σκληρό, μην τρομάξετε! Η ποσότητα που χρειάζεται κάθε φορά είναι λίγη άρα να έχετε στο νου σας πως το προϊόν θα σας κρατήσει αρκετό καιρό.

-Αποτελέσματα-
Η δική μου χρήση ήταν για ένα μήνα δύο φορές την εβδομάδα και όπως είπαμε είμαι λιπαρή. Αμέσως μετά τη χρήση ένιωθα το δέρμα μου να είναι καθαρό, να έχει απομακρυνθεί όλη η λιπαρότητα, οπτικά μπορεί να μου φαινόταν και πιο άσπρο! Παρατήρησα πως μικρά σπυράκια που εμφάνιζα είχαν εξαφανιστεί και το πρόσωπο μου φαινόταν πιο φρέσκο και καθαρό.

Η γνώμη μου είναι πως αξίζει τα λεφτά του, στο δικό μου δέρμα είδα αποτελέσματα και σίγουρα θα το έπαιρνα ξανά. Η τιμή του με την έκπτωση είναι 15.90 ευρώ στα περισσότερα σημεία πώλησης και στο επίσημο site. Εσείς το έχετε δοκιμάσει? Είχατε τα ίδια αποτελέσματα με εμένα ή δεν σας ταίριαξε? Πείτε μου στα σχόλια τη γνώμη σας!!

Αν σας άρεσε το post μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα social media και να πατήσετε "παρακολούθηση-έγγραφη" για να βλέπετε ότι ανεβαίνει! Τα λέμε στο επόμενο post! Φιλιά!!
Μάρα <3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου