My Night Time Routine!

 
Πόσες φορές έχεις επιστρέψει σπίτι το βράδυ και εύχεσαι να υπήρχε ένας μαγικός τρόπος να απομακρύνεις το μακιγιάζ και να βάλεις τις κρεμούλες σου χωρίς να κάνεις απολύτως τίποτα?? Δεν ξέρω για εσένα εγώ πάντως πολλές!! Δυστυχώς όμως δεν γίνεται κάτι τέτοιο οπότε ας το εντάξουμε στη βραδινή ρουτίνα μας όσο γίνεται πιο γρήγορα για να επωφεληθούμε από αυτό στο μέλλον. Θυμάμαι τη μαμά μου να μου λέει από την εφηβεία πως όταν μεγαλώσω λίγο ακόμα καλό θα ήταν να ξεκινήσω να προσέχω το δέρμα μου και ιδιαίτερα το πρόσωπό μου. Παρατηρώντας την τώρα που διανύει την πέμπτη δεκαετία της και το δέρμα της μοιάζει τουλάχιστον 10-15 χρόνια νεότερο μάλλον κάτι έκανε καλά! Ακολουθούμε συμβουλές μανούλας λοιπόν κάτι ξέρει! Τα προϊόντα που χρησιμοποιώ αυτή την περίοδο είναι τυχαία και από διαφορετικές εταιρίες καθώς ψάχνω αυτό που θα ταιριάξει καλύτερα στο δικό μου τύπο δέρματος.

1ο Βήμα. Θα ξεκινήσω με τα μάτια και μια λοσιόν ματιών. Έχω παρατηρήσει πως οι δυφασικές είναι καλύτερες και έχω ξεχωρίσει κάποιες που είναι πιο ήπιες χώρίς να τρίβω το μάτι μέχρι να βγεί. Μία από αυτές είναι της εταιρίας ΚΙΚΟ pure clean eyes & lips που χρησιμοποιώ αυτή την περίοδο.

 
2ο Βήμα. Mε μαντιλάκια ντεμακιγιάζ περνάω όλο το πρόσωπο για να απομακρύνω τα πολλά πολλά και μετά θα χρησιμοποιήσω το τζελ καθαρισμού. Όποιο τζελ και να επιλέξεις σιγουρέψου ότι ταιριάζει στον τύπο δέρματός σου γιατί δεν θες να σου δημιουργήσει κάποια αντίδραση ερεθισμού όπως σπυράκια μία λάθος επιλογή! Πιο εύχρηστα θεωρώ αυτά που κάνουν πλούσιο αφρό και δεν κολλάνε στο ξέβγαλμα, σου δίνουν την αίσθηση της φρεσκάδας και της καθαριότητας στο πρόσωπό σου. Αυτή την περίοδο πειραματίζομαι με τη σειρά της clinique liquid facial soap oily skin formula που ήταν μια καλή επιλογή. 


3ο Βήμα. Συνεχίζω με την λοσιόν καθαρισμού για να είμαι σίγουρη πως έχουν αφαιρεθεί από το δέρμα μου οποιαδήποτε υπολείμματα μακιγιάζ, ρύπων και το δέρμα είναι πεντακάθαρο να αναπνεύσει χωρίς ίχνος λιπαρότητας! Ξεκίνησα να τη χρησιμοποιώ πριν ένα χρόνο και μου φαινόταν υπερβολή να το κάνω κάθε μέρα αλλά από αυτό που έβλεπα στο βαμβάκι ήταν ξεκάθαρο πως χρειαζόταν! Από την ίδια σειρά της clinique η οποία έχει 4 διαφορετικά προιόντα ανάλογα τον τύπο του δέρματος, σε εμένα ταιριάζει το clarifying lotion 3 για μεικτές με τάση λιπαρότητας επιδερμίδες.


4ο Βήμα. Η ώρα της ενυδάτωσης! Όοοοχι δεν έχεις μόνο κρέμα προσώπου, έχεις και ματιών γιατί όταν αρχίσεις να βλέπεις τις ρυτιδούλες δεν θα είναι καθόλου ωραίο! Και πάλι η clinique all about eyes έρχεται να σώσει την κατάσταση με αυτό το μικροσκοπικό βαζάκι  που υπόσχεται να μειώσει τις σακούλες, το πρήξιμο, τους μαύρους κύκλους και τις λεπτές γραμμές αν και το μόνο που παρατήρησα είναι ξεκούραστα μάτια δεν είμαι σίγουρη πως μου κάθεται καλά, μπορεί να μην καταλαβαίνω και εγώ την διαφορά.


5ο Βήμα. Η ενυδάτωση του προσώπου! Εκεί χρειάζεται μία super ενυδατική κρέμα νυκτός και θα ξυπνάς νιώθοντας την διαφορά! Χωρίς τραβήγματα και με απαλό δέρμα. Με την καθημερινή χρήση θα παρατηρήσεις το δέρμα πιο σφριγηλό, ενυδατωμένο, απαλό συν οτι το πρωί που θα βάφεσαι όλα θα στρώνουν καλύτερα! Εμένα με έχει βολέψει η κρέμα νυκτός της vichy aqualia thermal night spa την οποία μπορείς να χρησιμοποιήσεις και σαν μάσκα.



Και δεν ξεχνάμε βέβαια την κρέμα ημέρας γιατί είπαμε, προσέχουμε από μικρές για να έχουμε όταν μεγαλώσουμε! ποια δεν θέλει ένα αψεγάδιαστο, λαμπερό και γεμάτο υγεία πρόσωπο?? προσωπική επιλογή για αυτή την περίοδο η vichy από την σειρά idealia.


Ας είμαστε λίγο πιο προσεκτικές και συνεπείς και θα ανταμειφθούμε στο μέλλον για αυτό! 
Και αφού έφτασα στο τέλος 8α ήθελα να ευχαριστήσω την Ευτυχία Νικολακοπούλου για τις υπέροχες φωτογραφίες που τράβηξε και έβαλε και αυτή το χεράκι της για την ανάρτηση αυτή!


Και για να μην μένουμε στα λόγια ας πάμε να τα εφαρμόσουμε κιόλας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου