Hello Spring!


 Η άνοιξη είναι επίσημα πλέον εδώ και όλα το δηλώνουν! Λίγο οι ανεβασμένες θερμοκρασίες, λίγο που όλα γύρω μας ανθίζουν, λίγο ο ήλιος που αρχίζει και μας καίει μας προδιαθέτουν να καλωσορίσουμε την άνοιξη! Και καθώς όλοι καλωσορίζουν την άνοιξη εμένα με βρίσκει να φέρνω στο φως μια καινούρια δημιουργική ενασχόληση που σκεφτόμουν καιρό.

 Όλο το ίντερνετ είναι γεμάτο με διάφορα blog για οποιοδήποτε θέμα μπορεί να ενδιαφέρει κάποιον από άνδρες, γυναίκες, έφηβους, μεγαλύτερης ηλικίας, μαμάδες εν δράση, ταξιδιώτες, fashion bloggers κλπ. Αναζητώντας αυτό που μου ταίριαζε και θα με έκανε να κολλήσω να το διαβάζω άρχισα να σκέφτομαι ότι από την στιγμή που δεν το βρίσκω (σίγουρα δεν έψαχνα σωστά!!) να φτιάξω αυτό που 8α ήθελα εγώ. Λέω πόσο δύσκολο μπορεί να είναι?? Φτιάχνεις μία πλατφόρμα, επιλέγεις το πρώτο θέμα και βουαλά έτοιμο! Μετά από 4 ώρες για να φτιάξω μόνο το blog όπως το ήθελα απλά γελάω...σκεπτόμενη πόση ώρα να χρειαστώ άραγε για την πρώτη ανάρτηση?? Μέχρι στιγμής καλά πάει..ελπίζω..θα δείξει στο τέλος! Μπορεί να θέλει το χρόνο του, να είναι λίγο ζόρικο σε κάποια σημεία αλλά είναι σίγουρα δημιουργικό! 

  Πριν λίγες μέρες έκλεισα τα 27 μία ηλικία που σε βάζει στην διαδικασία να δεις που βρίσκεσαι, τι σου αρέσει, τι ΔΕΝ σου αρέσει, με τι σε ενδιαφέρει να ασχολείσαι και τι πραγματικά σε γεμίζει. Το blog αυτό λοιπόν θα είναι ο προσωπικός μου χώρος για να ανεβάζω ότι μου κινεί το ενδιαφέρον και θέλω να μοιραστώ μαζί σας! 

 Κι ας κλείσουμε με ένα τραγούδι που όσες φορές και να το ακούσω πάντα θα μου φτιάχνει τη διάθεση...
Καλές αναρτήσεις λοιπόν!!

                                                                                                       
                

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου