Nail ideas for Christmas!


Γεια σας κορίτσια μου!! Πως είστε?? εμένα με βρίσκετε ενθουσιασμένη με τον ερχομό του Δεκέμβρη και την έναρξη της γιορτινής περιόδου! Τα Χριστούγεννα πλησιάζουν, πάει ο παλιός ο χρόνος και δεν συμμαζεύεται! Οι τελευταίοι μήνες του 2017 με βρήκαν να έχω κάνει ένα νέο ξεκίνημα στη ζωή μου και συγκεκριμένα αλλαγή πορείας στον επαγγελματικό τομέα. Για όσους δεν με γνωρίζουν να πω σε αυτό το σημείο πως έχω τελειώσει Πολιτικός Μηχανικός στα ΤΕΙ αλλά άργησα να καταλάβω πως είναι κάτι που δεν μου αρέσει για να ασχοληθώ, δεν με γεμίζει, μου φαίνεται ανιαρό σαν επάγγελμα και με τρομάζει η ευθύνη που έχεις αν κάποιος υπολογισμός πάει στραβά! Πριν καν τελειώσω τη σχολή ήξερα πως έπρεπε να βρω κάποιο άλλο επαγγελματικό μονοπάτι που θα μπορούσε να με καλύψει οικονομικά και να μου δίνει την διάθεση να παλεύω για αυτό καθημερινά. Έτσι μπήκα στη διαδικασία να κάνω την αγάπη μου για την αισθητική και την ομορφιά επάγγελμα! Όσο χαζό και παιδικό μπορεί να ακουστεί σε κάποιους είναι η αλήθεια, όσες ώρες και να ασχολούμαι με αυτόν τον κλάδο δεν νιώθω κούραση ούτε δυσανασχέτηση παρα μόνο ενθουσιασμό! Και μετά από αυτή την μεγάλη παρένθεση σκέφτηκα αφού ασχολούμαι με την αισθητική των άκρων γιατί να μην σας δώσω κάποιες ιδέες για χριστουγεννιάτικα σχέδια στο μανικιούρ σας! Στις φωτογραφίες θα βρείτε σχέδια για όλα τα γούστα είτε σας αρέσουν τα κοντά, τα μακρυά, τα σκούρα, τα ανοιχτόχρωμα, τα εντυπωσιακά ή τα λιγότερο εκκεντρικά. Καλή αναζήτηση!








 




Αν σας άρεσε το post μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα social media και να πατήσετε "παρακολούθηση-έγγραφη" για να βλέπετε ότι ανεβαίνει! Τα λέμε στο επόμενο post! Φιλιά!!

Μάρα <3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου