It's a "black Friday" Haul!


Γεια σας κορίτσια μου! Πως είστε?? Ψωνίσατε ψωνίσατε?? εγώ πάλι έλεγα πως δεν θα πάρω κάτι και θα είμαι συγκρατημένη αλλά ποιον κοροϊδεύω...Παντού διαφημίσεις BLACK FRIDAY...τηλεόραση, facebook, instagram αν είναι δυνατόν να θες να αγιάσεις και να μην σε αφήνουν! Με τα πολλά υπέκυψα στις καλές προσφορές και έκανα μερικά ψώνια! Το πρώτο ατόπημα ήταν μια παραγγελία από το site Romwe με κάποια ρούχα τα οποία ακόμα περιμένω. Ήταν μια καλή αγορά θεωρώ καθώς επέλεξα καθημερινά ρούχα τα οποία θα τα ευχαριστηθώ για το χειμώνα και με έκπτωση 70-80%. Επόμενη αγορά ήταν το άρωμα "Daisy" Marc Jacobs από το site aromania το οποίο είχε έκπτωση 40%, από 63 στα 37ευρώ, εεε δεν είναι δελεαστικό??


Και εκεί που λες ωραία, έκανες τα ψώνια σου, πέρασε και η Παρασκευή την έβγαλα καθαρή έρχεται το Σάββατο και σκέφτεσαι μήπως να επωφεληθώ των προσφορών και να πάρω κάποια πραγματάκια για τα νύχια (λόγω δουλειάς)?? Άντε πάμε μια βόλτα στα μαγαζιά και βλέπουμε...Ωπ, τελείωσε και η κρέμα προσώπου τυχαίο? δεν νομίζω! Σε αυτό το σημείο πρέπει να πούμε ένα μπράβο Μάρα που μπήκες στα Sephora και βγήκες μόνο με αυτήν! Πιστεύω με καταλαβαίνετε! Η Clinique δεν είχε τρομερές εκπτώσεις αλλά και πάλι ευκαιρία το λες! Με -25% πήραμε και την κρεμούλα μας!


Και μετά από μερικές παρεκκλίσεις φτάσαμε στο στόχο μας! Διάλεξα κάποια νέα χρώματα στα ημιμόνιμα και όλο χάρη φεύγοντας από το κατάστημα βλέπω πως η wet n' wild έχει -20%....αλήθεια τώρα?? δηλαδή 3-3.5 ευρώ ΌΛΑ?? γιατί δεν με αφήνετε σε ησυχία?? Πάρε υγρά κραγιόν να δοκιμάσεις. Ωπ elixir και golden rose -20%...Μάλιστα...Δεν φταίω!






Μετά από τη μικρή μου βόλτα πήγα κατευθείαν σπίτι μου χωρίς να ξανά κοιτάξω δεξιά και αριστερά! Τουλάχιστον είμαι πολύ ευχαριστημένη από τις αγορές και δεν μετάνιωσα για καμία, ούτε για το μπλε κραγιόν, εμένα μου αρέσει!

Εσείς κάνατε αγορές από τον καινούριο αυτό θεσμό?? Πείτε στα σχόλια τις δικές σας ατασθαλίες!

Αν σας άρεσε το post μην ξεχάσετε να με ακολουθήσετε στα social media και να πατήσετε "παρακολούθηση-έγγραφη" για να βλέπετε ότι ανεβαίνει! Τα λέμε στο επόμενο post! Φιλιά!!

Μάρα <3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου